Praktický lékař pro děti a dorost
Změna ve využití telefonu a objednávání pacientů
S COVIDem došlo v naší ordinaci k výraznému nárůstu počtu telefonátů. V podstatě už 2 roky nemáme pro telefonáty často možnost klidně vyšetřit pacienta. Není to jen u nás, trápí to všechny praktické pediatry. Zatímco během karantén to pro Vás, jako pacienty, byl hlavní komunikační kanál s námi, nyní už tomu tak není. Čekárna je ale plná pacientů a do toho se stále snažíme zvládat neklesající množství hovorů. Museli jsme proto přistoupit ke změně.
Od dnešního dne budeme v ordinaci používat pouze pevnou linku, mobilní telefon bude vypnut a budeme jej používat pouze při obvolávání pacientů, nebo pokud nebude pevná linka plnohodnotně funkční. Jsme v ordinaci jen dvě, pokud obě řešíme telefony, zdržuje to ošetřování pacientů z čekárny.
Z tohoto důvodu rušíme i objednávání NEMOCNÝCH na konkrétní časy, objednávání k preventivním prohlídkám a na očkování zůstává. Zredukujeme tak opět telefonáty s prosbou o objednání. Zároveň, vzhledem k nemalému počtu nemocných, při snaze pro pacienty vyčlenit konkrétní čas, se nám v posledních dnech stávalo, že bylo pacientů tolik, že jsme pro ně v podstatě už neměli žádné volné termíny k ošetření. Pacienti tak stejně společně čekali a kvůli telefonátům byli bráni se zpožděním, někdy poměrně velkým.
Děkujeme za pochopení.